Αποτυχία στο α τεστ βοηθήστε το παιδί
Αποτυχία στο α τεστ βοηθήστε το παιδί .Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμόμαστε για την σωστή ανάπτυξη του παιδιού είναο ρόλος που παίζει η θετική αυτοεκτίμηση
Με τον όρο αυτό εννοούμε την αντίληψη που έχει ο ίδιος για τον εαυτό του και τις δυνατότητές του. Δηλαδή πόσο ικανός και αξιαγάπητος είναι.
Η ευτυχία και η επιτυχία του στη ζωή εξαρτάται σημαντικά από το πως νιώθει ο ίδιος.
Με θετική αυτοεκτίμηση το παιδί θα αισθάνεται εμπιστοσύνη και ικανό να καταβάλλει τις προσπάθειες που χρειάζονται, προκειμένου να μάθει μια νέα δραστηριότητα όσο δύσκολη και να φαίνεται.
Οι επόμενες δραστηριότητες είναι μελετημένες ώστε να βοηθήσουν την ανάπτυξη του παιδιού.
Θα χρειαστεί να δουλέψετε μαζί με το παιδί σας μια ή δύο από τις προτεινόμενες δραστηριότητες, κάθε μέρα.
Επιλέξτε ένα ήσυχο μέρος και με ευχάριστο τόνο, σαν παιχνίδι, ενθαρρύνετε το παιδί να συμμετέχει στις δραστηριότητες.
Πάντα να ολοκληρώνετε τη δραστηριότητα πριν αρχίσετε άλλη.
Αν διαπιστώσετε κάποια αρνητική συμπεριφορά ή δυσκολία, συζητήστε με τη δασκάλα ή με το Σύμβουλο του A ΤΕΣΤ.
Τετράδια εξάσκησης στο οπτικοκινητικό συντονισμό
Τετράδια εξάσκησης οπτικοκινητικό συντονισμό και οι ασκήσεις προγραφής αποσκοπούν να προετοιμάσουν για τη γραφή.
Τα τετράδια εξάσκησης του α΄ τεστ αποτελούν ένα πολύ σημαντικό βοήθημα.
Το παιδί δε μπορεί να πάει στο σχολείο και να αρχίσει να γράφει ανάμεσα σε δύο γραμμές πολύ κοντά η μία με την άλλη, χωρίς να έχει προηγουμένως κάνει μερικές ασκήσεις υποτυπώδους γραφής.
Πρέπει να μάθει να χαράζει γραμμές διαφόρων μορφών (ευθείες, καμπύλες, διαγώνιες κ.τ.λ.).
Είναι πολύ σημαντικό να πολλαπλασιάσουμε αυτές τις ασκήσεις που αποτελούν τη βάση της γραφής. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία βιβλίων στο εμπόριο με ασκήσεις τέτοιου είδους. (Μπορείτε να τα βρείτε στο Jumbo)
Αποτυχία στο α τεστ βοηθήστε το παιδί σας στην λεπτή κινητικότητα
Η λεπτή κινητικότητα σκοπεύει στο να αναπτύξει τις λεπτές κινήσεις που επιτρέπουν έναν καλύτερο έλεγχο των δακτύλων των χεριών και των ματιών. Οι ασκήσεις αυτές είναι ουσιώδεις για την εκμάθηση της γραφής. Η γραφή απαιτεί την αναπαραγωγή συγκεκριμένων σημείων σε ένα περιορισμένο διάστημα, από τα αριστερά στα δεξιά, γι’ αυτό το παιδί πρέπει να κατέχει τον έλεγχο και το συντονισμό των χεριών, των δακτύλων και των ματιών.
- Το παιδί κυλάει ένα νόμισμα στο τραπέζι με τη βοήθεια του αντίχειρα και του δείκτη.
- Το παιδί σχηματίζει όσο το δυνατόν ψηλότερη στήλη με νομίσματα.
- Το παιδί λύνει το παπούτσι του και περνάει τα κορδόνια από τις τρύπες.
- Το παιδί γυρίζει τις κάλτσες ανάποδα.
- Το παιδί κόβει ωραίες εικόνες από το περιοδικό και τις κολλάει από τα αριστερά στα δεξιά σε ένα χαρτί ή σε ένα τετράδιο.
- Το παιδί περνάει μια κλωστή σε μια βελόνα.
- Το παιδί ρίχνει νερό από το ένα ποτήρι στο άλλο χωρίς να το χύσει.
- Δώστε στο παιδί τρία κομμάτια μαλλί μήκους 50 εκατοστών και μάθετέ του να κάνει κοτσίδα.
Επίσης, τα παρακάτω βιβλία για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας θα μπορούσαν να βοηθήσουν το παιδί σας να αναπτύξει τις ικανότητες λεπτής κινητικότητας.
Η Αλφαβήτα και ο Γραφούλης και Ο Αριθμούλης και η Γραφούλα (Εκδόσεις Βιβλιόφωνο)
Αποτυχία στο α τεστ βοηθήστε το παιδί σας στην οπτική αντίληψη – Μνήμη
Τετράδια εξάσκησης οπτική αντίληψη α τεστ περιλαμβάνουν ασκήσεις οπτικής αντίληψης βοηθούν το παιδί να διακρίνει τις ομοιότητες ή τις διαφορές μεταξύ των αντικειμένων. Το παιδί που έχει την ευκαιρία να αντιληφθεί αυτές τις διαφορές ή ομοιότητες αρχικά πάνω σε σχήματα, θα έχει τη δυνατότητα να ξεχωρίσει αργότερα τα γράμματα. Για παράδειγμα, αν ένα παιδί δεν κατορθώνει να ξεχωρίσει ανάμεσα σε τέσσερα βέλη, που τα τρία δείχνουν προς μια κατεύθυνση και το τέταρτο προς μια άλλη, ποιο είναι διαφορετικό, θα του είναι αδύνατο να αντιληφθεί τις διαφορές ανάμεσα στα γράμματα.
Η οπτική μνήμη έχει σαν σκοπό να βοηθήσει το παιδί να θυμηθεί σχήματα που έχει δει. Η δεξιότητα αυτή είναι αναγκαία για τη μελλοντική εκμάθηση της ανάγνωσης και της γραφής.
-
- Πάρτε μια τράπουλα και ζητήστε από το παιδί να χωρίσει και να βάλει μαζί τις κούπες, τα καρό, τα σπαθιά και τα μπαστούνια.
- Πάρτε μια τράπουλα και βάλτε τρία (3) φύλλα αριστερά και χωρίστε τα με ένα χάρακα. Στη συνέχεια, στη δεξιά πλευρά βάλτε μόνο ένα όμοιο φύλλο με κάποιο από τα τρία και ζητήστε από το παιδί να αναγνωρίσει το όμοιο.
- Δείξτε ένα γράμμα στην εφημερίδα και ζητήστε από το παιδί να βάλει σταυρό σ’ αυτά που είναι όμοια.
- Τοποθετήστε μια σειρά από πέντε (5) χαρτιά τράπουλας και αφήστε το παιδί να τα δει για 10 λεπτά. Χαλάστε τα και ζητήστε του να τα βάλει στη σωστή σειρά.
- Ζωγραφίστε ένα γεωμετρικό σχήμα σε ένα χαρτί και δείξτε το για 10΄΄. Ζητήστε από το παιδί να αντιγράψει το ίδιο σχήμα.
- Ζωγραφίστε 3 – 4 – 5 σχήματα και δείξτε τα στο παιδί για 10΄΄. Μετά ζητήστε του να τα αντιγράψει με την ίδια σειρά.
- Μπορείτε να πάρετε και τα παρακάτω παιχνίδια από το Jumbo:
- Οι πρώτες μου λέξεις, από την Clementoni.
- Οι κάρτες που μιλάνε, από την ΑS Εκπαιδευτικά παιχνίδια.
- Μαγνητικά Γράμματα και Αριθμοί.
- Φλας καρτ Οι Πρώτες μου λέξεις με συλλαβές, Εκδόσεις Παπαδόπουλος.
- Το επιτραπέζιο παιχνίδι Ντόμινο.
- Το παιχνίδι Συλλαβές, από την Clementoni.
Επίσης ένα πολύ εργαλείο είναι ‘‘Καρτέλες πρώτης ανάγνωσης’’ , Εκδόσεις Άγκυρα.
Χωροχρονικός προσανατολισμός
Αποτυχία στο α τεστ βοηθήστε το παιδί με ασκήσεις προσανατολισμού στο χώρο έχουν σκοπό να βοηθήσουν το παιδί να τοποθετήσει το σώμα του στο χώρο, να συνειδητοποιήσει τις διάφορες σχέσεις χώρου ανάμεσα στα αντικείμενα και να προσαρμοστεί ανάμεσα στο χώρο που το περιβάλλει. Ένα παιδί που θα έχει δυσκολίες προσανατολισμού στο χώρο θα έφτανε στο σημείο να αντιστρέψει τα γράμματα γιατί δεν θα αντιλαμβανόταν τη διεύθυνσή τους. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να μπερδέψει το ρ με το φ, μη μπορώντας να διακρίνει αν η γραμμή είναι στο κέντρο ή αριστερά του κύκλου.
- Πάρτε διάφορες στάσεις με το σώμα σας και ζητήστε από το παιδί να σας κοιτάζει και να σας μιμείται.
- Ζητήστε από το παιδί να ονομάσει τα διπλά μέρη του σώματός του: τα μάτια, τα αυτιά, τα χέρια, τις παλάμες, τα πόδια, τα γόνατα, τους αγκώνες, τα ματοτσίνορα, τα φρύδια κ.τ.λ.
- Φτιάξτε σχέδια με κουμπιά και οδοντογλυφίδες. Ζητήστε από το παιδί να κάνει τα ίδια σχέδια.
Οι ασκήσεις προσανατολισμού στο χρόνο βοηθούν το παιδί να τοποθετηθεί μέσα στο χρόνο. Το μικρό παιδί έχει δυσκολία στο να καταλάβει τη σειρά των γεγονότων, τι έγινε χθες, τι θα κάνει αύριο κ.τ.λ. Η βελτίωσή του σε αυτόν τον τομέα του επιτρέπει να μπορεί να εκτιμήσει καλύτερα τη σειρά που ακολουθούν τα γεγονότα.
- Επωφεληθείτε από περιπάτους για να κάνετε το παιδί να διηγηθεί μια λογική συνέχεια γεγονότων.
- Το παιδί ονομάζει με τη σειρά τα ρούχα που βγάζει όταν ξεντύνεται.
- Κοιτάξτε με το παιδί πολλές φωτογραφίες του και ζητήστε του να τις τοποθετήσει με χρονική σειρά, δηλ. από τη γέννησή του μέχρι σήμερα.
- Ρωτήστε το παιδί τι ρούχα φορούσε χτες και σήμερα.
Οι Σύμβουλοι του Κέντρου «Ανάπτυξη» είναι πρόθυμοι να συζητήσουν μαζί σας τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης και να σας καθοδηγήσουν περαιτέρω.
Αφαιρετική σκέψη
Αποτυχία στο α τεστ βοηθήστε το παιδί με ασκήσεις στην πρώιμη αφαιρετική σκέψη είναι μια νοητική διεργασία, κατά την οποία καλείται το παιδί να απομονώσει τα κοινά σημεία ομοειδών αντικειμένων, πράγμα που του επιτρέπει τον καθορισμό της κατανόησης της γενικής εικόνας, στην οποία υπάγονται αυτά. Για παράδειγμα, σε τι μοιάζει ένα μήλο και μια μπανάνα – είναι και τα δύο φρούτα, τα κάνουμε και τα δύο χυμό, κ.τ.λ.
- Αγοράστε ένα βιβλίο με αινίγματα και συζητήστε με το παιδί την ερώτηση του αινίγματος και βοηθήστε το να κατανοήσει τον αφαιρετικό συμβολισμό.
- Κάντε κατηγορίες με ζώα που έχουν δύο (2) κοινά χαρακτηριστικά, για παράδειγμα άγρια ζώα με μεγάλο σώμα: ελέφαντας – ιπποπόταμος.
- Βρείτε περισσότερα από τέσσερα (4) κοινά χαρακτηριστικά ανάμεσα σε ίδια πράγματα.
- Εξηγήστε την λειτουργία και χρησιμότητα των αντικειμένων. Βρείτε και άλλα αντικείμενα που θα μπορούσαν να μας εξυπηρετήσουν για την ίδια χρήση, για παράδειγμα καρφώνω με σφυρί αλλά και με πέτρα, παπούτσι, κ.τ.λ.
Κρίση συλλογισμός
Τετράδια εξάσκησης γλωσσικές αναλογίες α τεστ βοηθούν στην ικανότητα του παιδιού να εμβαθύνει λογικά και να καταλήγει σε ορθά συμπεράσματα. Πολλά παιδιά απαντούν στην τύχη όταν τα ρωτάμε κάτι γιατί δεν έχουν συνηθίσει να συλλογίζονται. Είναι απαραίτητο να γνωρίζει το παιδί τη λειτουργία των αντικειμένων. Με αυτόν το τρόπο δίνεται η ευκαιρία να σκεφτεί και να συλλογιστεί πράγματα που θα τον κάνουν να κρίνει και να λύνει προβλήματα.
- Ζητήστε από το παιδί να βρει μέσα στο σπίτι αντικείμενα που έχουν το σχήμα α) κύκλου β) τετράγωνου γ) τριγώνου δ) παραλληλόγραμμου ε) εξάγωνου
- Να μάθετε στο παιδί το όνομα της περιοχής που μένει η γιαγιά του, το νούμερο τηλεφώνου του θείου του, την διεύθυνση του σπιτιού του.
- Βάλτε το παιδί να ψάξει σε περιοδικά τα μέσα συγκοινωνίας. Ρωτήστε τον ποιο τρέχει πιο γρήγορα ή πιο αργά. Ρωτήστε το για άλλες διαφορές.
- Μάθετε το παιδί τα υποπροϊόντα των φαγητών που τρώμε. Για παράδειγμα, η ομελέτα έχει αυγά και λάδι, το ψωμί έχει αλεύρι και νερό κ.τ.λ.
- Ζητήστε από το παιδί να ονομάσει ζώα που μπορούν να πετούν, να τρέχουν, να κολυμπούν και να τα βάλλει με σειρά αρχίζοντας από το πιο δυνατό π.χ. αετός γύπας, κοτσύφι σπουργίτι.
- Ρωτήστε το παιδί τι χρησιμοποιούμε για να φτιάξουμε ένα σπίτι σκύλου, ένα φόρεμα, ένα σφυρί κ.τ.λ.
- Μπορείτε να αγοράσετε από το Jumbo το παιχνίδι Λόγια Λίγα και Σοφά, που περιέχει ερμηνείες και κριτική των παροιμιών.
Οι Σύμβουλοι του Α τεστ είναι πρόθυμοι να συζητήσουν μαζί σας τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης και να σας καθοδηγήσουν περαιτέρω.
Ομιλία – προφορική έκφραση
Η επιτυχή εκφορά του λόγου καθιστά το παιδί ικανό για αποτελεσματική επικοινωνία με τους συνομηλίκους του και γενικότερα με το κοινωνικό του περιβάλλον και ταυτόχρονα συμβάλλει στην θετική αυτοεκτίμηση και αυτοαντίληψή του. Για να βοηθήσετε το παιδί να προσαρμοστεί στο σχολικό περιβάλλον πρέπει να του καλλιεργήσετε ένα καλό προφορικό λόγο, δεδομένου ότι ο προφορικός λόγος είναι το μέσο της επικοινωνίας και της σκέψης. Θα ήταν ωφέλιμο να τον προτρέπουμε να εκφράζεται καθαρά, να χρησιμοποιεί τους σωστούς όρους και να πλουτίζει το λεξιλόγιό του για την είσοδό του στο σχολείο.
- Το παιδί κοιτάζει μια εικόνα και την περιγράφει. Του ζητάμε να αναφέρει δέκα (10) σημεία και έπειτα να τα σχολιάσει.
- Το παιδί κοιτάζει τέσσερα (4) αντικείμενα και προσπαθεί να κάνει μια πρωτότυπη ιστορία με νοηματικό περιεχόμενο.
- Το παιδί ακούει ένα παραμύθι και το διηγείται με δικά του λόγια.
- Το παιδί περιγράφει πως πέρασε την Κυριακή και βάζει τα γεγονότα σε μια λογική σειρά.
- Το παιδί βρίσκει συνώνυμες λέξεις π.χ. σκαμπό – σκαμνάκι, πόρτα – θύρα κ.τ.λ.
Αποτυχία στο α τεστ βοηθήστε το παιδί με αντίστοιχα καλά βοηθήματα είναι οι «Εικονογραφημένες ιστορίες» εκδόσεις Πατάκη και το παιχνίδι «Οι εξελίξεις» στα καταστήματα παιχνιδιών Δεσύλας.
Οι Σύμβουλοι του Α τεστ είναι πρόθυμοι να συζητήσουν μαζί σας τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης και να σας καθοδηγήσουν περαιτέρω.
Υπερκινητικότητα- Ελλειμματική προσοχή
Η στάση των γονιών :
Οι γονείς ίσως θα πρέπει να εκπαιδευτούν από τον ειδικό, ώστε να μάθουν να αντιμετωπίζουν σωστά το παιδί. Οι γονείς πρέπει¨:
- Να έχουν προσδοκίες ανάλογες με τις δυνατότητες του παιδιού.
- Να έχουν υπόψη τους ότι το παιδί χρειάζεται ενθάρρυνση, έπαινο και αποδοχή απόαυτούς. Να γνωρίζουν ότι η αντίδραση του παιδιού είναι ανεξάρτητη από την θέληση του.
- Να έχουν κατά νου ότι το παιδί ξεχνά πολύ εύκολα τις οδηγίες ή τις απαγορεύσεις.
- Σε περιπτώσεις έντασης, προσπαθούν να του στρίψουν αλλού την προσοχή, ώστε να αποφεύγονται οι αντιπαραθέσεις που δεν οδηγούν πουθενά.
- Να λαμβάνουν υπόψη ότι η μελέτη των μαθημάτων γίνεται πιο εύκολη, όταν απομακρύνουν οτιδήποτε αποσπά την προσοχή του.
- Να γνωρίζουν ότι είναι προτιμότερο το παιδί να ακολουθεί ένα αυστηρά καθορισμένο πρόγραμμα.
- Να έχουν υπόψη τους ότι τα υπερκινητικά παιδιά θέλουν περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσούν μία εργασία.
- Να γνωρίζουν ότι, στη μελέτη των μαθημάτων, αν κάποια άσκηση είναι μεγάλη ή πολύπλοκη, είναι απαραίτητο να υποδιαιρείται σε μικρότερα κομμάτια και το παιδί να ολοκληρώνει κάθε κομμάτι χωριστά.
- Να μην ξεχνούν ότι, μετά από κάποια δύσκολη ή κουραστική φάση εργασίας, για παράδειγμα ύστερα από 20 λεπτά συνεχούς δουλειάς, καλό θα ήταν να δίνεται στο παιδί η δυνατότητα να ασχοληθεί με κάποια ευχάριστη δραστηριότητα.
- Να θυμούνται ότι , επειδή τα υπερκινητικά παιδιά έχουν ανάγκη να εκτονώσουν την ενεργητικότητα τους, είναι καλό να ασχολούνται με την κολύμβηση, το στίβο ή άλλα αθλήματα.
Συναισθηματική ωριμότητα
Ένα παιδί με ώριμη κοινωνική συμπεριφορά έχει καλή σχέση με το περιβάλλον (σχολείο – φίλους) αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τις ικανότητές του. Αντίθετα, ένα παιδί με χαμηλή αυτοεκτίμηση ή επιθετική συμπεριφορά έχει δυσκολία στην εκδήλωση των δεξιοτήτων του, στην συμμετοχή του σε μια ομαδική δραστηριότητα και στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων.
- Ενθαρρύνετε και παινέψτε το παιδί σας όταν κάνει κάτι καλά.
- Εκφράστε την επιθυμία σας με θετικό τρόπο. Η φράση «θα ήθελα να παίζεις πιο ήσυχα» είναι πολύ καλύτερη από το «μην κάνεις αυτόν το φριχτό θόρυβο».
- Θυμηθείτε ότι το ξύλο δεν οδηγεί πουθενά. Ένα μικρό χαστούκι μπορεί να έχει αποτέλεσμα στην αρχή, αλλά μπορεί να μην «δουλέψει» τις επόμενες φορές. Μπορεί να ανακαλύψετε ότι πρέπει να το χαστουκίζετε πιο δυνατά κάθε φορά για να έχετε το ίδιο αποτέλεσμα κι αυτό μπορεί να φτάσει μέχρι τη σωματική κακοποίηση.
- Όταν το παιδί συμπεριφέρεται άσχημα, αποσπάστε την προσοχή του με κάποιον τρόπο ή δείξτε του την αποδοκιμασία σας. Στα μεγαλύτερα παιδιά εξηγήστε γιατί βρίσκετε την συμπεριφορά τους απαράδεκτη.
- Σκεφτείτε πως μπορείτε να μειώσετε το άγχος της ημέρας.
- Μην αφήνετε τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζετε να επηρεάζουν την συμπεριφορά σας απέναντι στο παιδί σας.
- Να θυμάστε ότι είστε το σημαντικότερο πρόσωπο στη ζωή του παιδιού σας. Υπενθυμίζετέ του ότι το αγαπάτε όσο σας αγαπά κι εκείνο.
- Προσπαθήστε να καλύψετε τις δικές σας ανάγκες. Αν αισθάνεστε πλήρεις και ευτυχισμένοι, κατά πάσα πιθανότητα το παιδί σας θα έχει και αυτό τα ίδια αποτελέσματα.
- Βρείτε χρόνο να ακούσετε το παιδί σας, αν είναι δυνατόν όταν δεν βιάζεστε, όταν δεν είστε κουρασμένοι ή εκνευρισμένοι.
Οι Σύμβουλοι του Α τεστ είναι πρόθυμοι να συζητήσουν μαζί σας τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης και να σας καθοδηγήσουν περαιτέρω.
Αποτυχία στο α τεστ βοηθήστε το παιδί σας στην συγκέντρωση προσοχής
Η δυνατότητα της συγκέντρωσης ενός παιδιού είναι βασική στη μάθηση. Ένα παιδί που δεν μπορεί να συγκεντρωθεί σε αυτό που βλέπει, που ακούει ή αισθάνεται, δεν μπορεί και να το μάθει. Όταν λοιπόν ένα παιδί έχει διάσπαση προσοχής, στην ουσία κινδυνεύει να μείνει πίσω σε όλες τις γνωστικές και μαθησιακές δραστηριότητες, ακριβώς γιατί η προσοχή είναι προϋπόθεση της μάθησης. Είναι σημαντικό να αφυπνίσουμε και να εξασκήσουμε την προσοχή του παιδιού. Αυτή η ικανότητα, απαραίτητη στη μάθηση, θα του επιτρέψει να συγκεντρώνεται και να αποστηθίζει τα μαθήματά του.
- Βάλτε το παιδί να τρέξει στο δωμάτιο. Πρέπει να σταματήσει μόλις του δείξετε ένα μολύβι.
- Όταν του δείχνετε ένα κουτάλι, το παιδί πρέπει να περπατάει σαν τη γάτα. Όταν του δείχνετε το πιρούνι, πρέπει να πηδάει σαν βατραχάκι. Όταν του δείχνετε ένα μαχαίρι, σέρνεται με την κοιλιά σαν το φίδι.
- Είναι απαραίτητο να τηρείτε μία ρουτίνα στο σπίτι, ώστε να εξασφαλιστεί ηρεμία για το παιδί.
- Να θυμάστε ότι η μελέτη των μαθημάτων γίνεται πιο εύκολη, όταν απομακρύνουμε οτιδήποτε αποσπά την προσοχή του παιδιού.
- Είναι προτιμότερο το παιδί να ακολουθεί ένα αυστηρά καθορισμένο πρόγραμμα.
- Ξεκινήστε κολύμβηση, στίβο ή άλλα αθλήματα ώστε το παιδί να εκτονώσει την ενεργητικότητα του.
- Πρέπει να επιβραβεύουμε ακόμα και την παραμικρή θετική συμπεριφορά του παιδιού.
- Προσπαθήστε μεθόδους κατά τις οποίες ανταμείβετε το παιδί με ένα «βραβείο» ώστε να τον βοηθήσετε να μειώσει τον χρόνο μέσα στον οποίο ολοκληρώνει μία δραστηριότητα
- Το παιδί θα ήταν καλό να κάθεται στις πρώτες σειρές, οπού δεν θα υπάρχουν αιτίες για να του αποσπάσουν την προσοχή.
- Η δασκάλα χρειάζεται να δίνει στο παιδί καθαρές και αναλυτικές οδηγίες καθώς και να ενημερώνει συνεχώς τους γονείς για την απόδοση του παιδιού.
- Χρειάζεται ειδική προσοχή από τους δασκάλους του σχολείου, σε συγκεκριμένες στιγμές όπως όταν μπαίνουν τα παιδιά στην τάξη ή στις σχολικές εκδρομές.
- Μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι Τρίλιζα
- Μπορείτε να αγοράσετε το παιχνίδι ΣΚΟΡ 4.
Οι Σύμβουλοι του Α τεστ είναι πρόθυμοι να συζητήσουν μαζί σας τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης και να σας καθοδηγήσουν περαιτέρω.
Βοηθιέστε περισσότερο το παιδί σας προετοιμάστε το καλυτέρα με τα τετράδια εξάσκησης για την α΄ δημοτικού