Δελτίο τύπου
Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2006 ημερίδα ανιχνευτικής δοκιμασίας σχολικής ετοιμότητας Α τεστ .
Είναι το παιδί έτοιμο να αρχίσει το σχολείο ; Είναι όλα τα παιδιά έτοιμα να πάνε στην A΄ δημοτικού θα είναι έτοιμα να παρακολουθήσουν χωρίς δυσκολίες τα μαθήματα;
Είναι το παιδί έτοιμο να αρχίσει το σχολείο; «Ναι ή όχι;»
Ένα νέο τεστ που ελέγχει την σχολική ετοιμότητα σε φυσιολογικά παιδιά δημιουργήθηκε και στην χώρα μας.
Θα μπορούν όλα τα παιδιά να μάθουν να γράφουν και να διαβάζουν εύκολα και σωστά .
Σε αυτό το σημαντικό ερώτημα απαντά ο Στέλιος Μαντούδης Αναπτυξιακός εργοθεραπευτής δημιουργός του Α τεστ .
Η πρώτη δημοτικού αποτελεί τη βασικό ορόσημο της σχολικής πορείας ενός μαθητή.
Η μετάβαση στην α δημοτικού πρέπει να είναι ομαλή , ώστε να στηρίζει τις τάξεις που θα ακολουθήσουν.
Το μοναδικό επίσημο κριτήριο εισαγωγής των παιδιών, στην πρώτη δημοτικού μέχρι σήμερα ήταν η ηλικία του παιδιού.
Οι ειδικοί επιστήμονες στο χώρο της ανάπτυξης α τεστ Μαντούδης Στ &. Θωμαΐδου, Λ. ( 2006). επισημαίνουν ότι
Η χρονολογική ηλικία του παιδιού δεν φτάνει σαν κριτήριο για την εγγραφή του παιδιού στην Α δημοτικού .
Την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2006 στην ημερίδα ανιχνευτικής δοκιμασίας σχολικής ετοιμότητας Α τεστ .
Ανακοινώθηκε επίσημα ότι στην χωρά μας πλέον η σχολική ετοιμότητα μπορεί να αξιολογηθεί με την Ανιχνευτική δοκιμασία σχολικής ετοιμότητας Α΄ τεστ .
Είναι το παιδί έτοιμο να αρχίσει το σχολείο; Ο καθηγητής παιδιατρικής και πρόεδρος της ελληνικής παιδιατρικής εταιρείας Ανδρέας Κωνσταντόπουλος ανέφερε στην ημερίδα ότι είναι το μοναδικό έγκυρο τεστ σχολικής ετοιμότητας στην Ελλάδα.
Συγκριμένα αναφέρει ότι η Ανιχνευτική δοκιμασία σχολικής ετοιμότητας Α τεστ είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στατιστικά σημαντικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια στον ελληνικό πληθυσμό .
Επιπλέον συνιστά ότι ο έλεγχος σχολικής ετοιμότητας πρέπει να εφαρμόζεται σε όλα τα παιδιά πριν αρχίσουν το σχολείο τους στην πρώτη δημοτικού .
Αν τo Α΄ τεστ δείξει ότι το παιδί δεν είναι έτοιμο τι γίνεται;
Στην περίπτωση που εντοπιστεί έγκαιρα, πως ένας μαθητής δεν είναι έτοιμος να φοιτήσει στην Ά Δημοτικού και υπάρχει το χρονικό περιθώριο, τότε παρακολουθεί μία στοχευόμενη παρέμβαση από ειδικό, ώστε να αναπτύξει τις δεξιότητες στις οποίες παρουσιάζει δυσκολία και να προετοιμαστεί κατάλληλα για την νέα σχολική χρονιά.
Βιβλιογραφία αναφορές
Βιβλιογραφία α τεστ Θωμαΐδου, Λ. & Μαντούδης Στ. 2006. Τεστ ΑΛΦΑ ατεστ , 2006.
http://edu gate.minedu.gov.gr/amea/Vivlio_PI/downloads/Vivlio_Ekp/kefalaia/2Eisagwgh.pdf
http://www.pi-schools.gr/download/lessons/drast_math_etoimotitas/vivlio_ekp/vivlio.pdf
https://apothetirio.teiep.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/616/lgt_2012083.pdf?sequence=1
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25818956/
https://europepmc.org/article/med/25818956